+32 800 12 899 
Particulieren Zakelijke klanten
FAQ | Vragen en antwoorden Pagina afdrukken

FAQ | Veelgestelde vragen

Bestelvoortgang

Voor wie is het aanbod van KAISER+KRAFT bedoeld?

Hoe kan ik als nieuwe klant bestellen?

Waar en hoe kan ik producten bekijken en bestellen?

Kan ik ook via een onlineformulier bestellen?

Is het nodig om mij te registreren of een account aan te maken voor bestellingen in de webshop?

Geldt er een minimale bestelwaarde?

Hoe weet ik dat mijn bestelling correct is aangekomen?

Bestelling wijzigen of annuleren – Kan ik achteraf artikelen aan mijn bestelling toevoegen of mijn bestelling annuleren?

Service

Bestaat er een inkoophandboek?

Kunnen de aangeboden producten ook in andere kleuren of speciale uitvoeringen worden geleverd?

Is er garantie van toepassing op de aangeboden producten?

Kan ik de bestelde producten laten monteren?

Wat kost de montage van een product?

Reserveonderdelen en onderhoud – Welke service krijg ik na de aankoop?

Ik wil graag mijn volledige kantoor, mijn magazijn of mijn productiehal renoveren. Kan VINK LISSE mij daarbij helpen?

E-procurementoplossingen – Waar vind ik informatie?

Expeditie

Zijn er verzendkosten?

Worden verpakkings- en verzendkosten in rekening gebracht?

Met welke levertijden moet ik rekening houden?

Ik ben alleen geïnteresseerd in producten met korte levertijden. Waar vind ik deze?

Levering – Waar wordt mijn bestelling afgeleverd?

Zending traceren

Kan ik mijn pakket online volgen?

Hoe weet ik wanneer er wijzigingen zijn aan mijn bestelling?

Betaling

Zijn de prijzen inclusief BTW of Exclusief BTW?

Wat zijn de betalingsmogelijkheden?

Wat zijn de betalingsvoorwaarden?

Wanneer en hoe ontvang ik mijn factuur?

Wat gebeurt er als ik een afwijkend factuuradres moet opgeven?

Teruggave & ruilen

Transportschade – Wat gebeurt er met beschadigde goederen?

Heb ik een teruggaverecht en hoe lang kan ik daarvan gebruikmaken?

Gebruikmaken van het teruggaverecht – Kan ik de geleverde artikelen direct weer meegeven aan de expediteur?

Webfunctionaliteit

Zijn mijn persoonsgegevens veilig?

Welke voordelen biedt een account of registratie in de webshop?

Ik heb de catalogus voor me liggen en wil een bepaald product in de webshop bekijken. Hoe vind ik dit product?

Ik kan het gewenste artikel niet vinden in de webshop. Wat nu?

Wat moet ik doen als ik mijn password ben vergeten?

Ik ben mijn gebruikersnaam vergeten. Wat moet ik doen?

Hoe kan ik me aanmelden voor en afmelden van de nieuwsbrief?

Kan ik de catalogus ook online bestellen?

Ik heb een offerte nodig voor mijn administratie. Kan ik in de webshop een offerte laten opstellen?

Wat zijn cookies?

Zo activeert u cookies

Vraag/antwoord niet gevonden?
Stuur ons uw vraag en wij beantwoorden deze zo spoedig mogelijk.
Producten vergelijken