Schoon en netjes in 6 stappen

Organisatie van het bureau gemakkelijk gemaakt

2020/08/31

Voortdurend groeiende stapels ordners, talloze blocnotes, foto's van de laatste vakantie en ongewassen koffiekopjes – zo ziet het er op veel bureaus uit. Hoewel er studies zijn die aantonen, dat een rommelige werkplek de creativiteit stimuleert, zijn er enkele argumenten voor de goed georganiseerde variant.

Het Fraunhofer-institut heeft vastgesteld dat tot een derde van de werktijd wordt verspild in kantoren met activiteiten zonder toegevoegde waarde. Ongeorganiseerde bureaus, waar medewerkers voortdurend moeten zoeken naar het juiste document, dragen in belangrijke mate bij aan deze inefficiëntie. Dat is gemakkelijk te vermijden. We laten u zien hoe.

Waarom is de organisatie van het bureau zo belangrijk?

Op het eerste gezicht lijkt het contraproductief om tijd te besteden aan het organiseren van uw bureau. U zou immers beter kunnen werken. Een goed georganiseerd bureau is echter in vele opzichten voordelig voor u:

  • U zult sneller werken als u al uw werkmateriaal direct bij de hand heeft.
  • U bent productiever en kunt zich beter concentreren als uw werk niet wordt onderbroken door zoekopdrachten.
  • U kunt zich vrijer bewegen als er genoeg ruimte op uw bureau is.
  • U maakt een professionele indruk op klanten en collega's als uw bureau opgeruimd is.
  • U voorkomt de verspreiding van bacteriën en virussen als uw bureau regelmatig wordt gereinigd.

In 6 stappen naar een perfect georganiseerd bureau

Veel medewerkers willen graag een opgeruimd bureau, maar weten niet waar ze moeten beginnen. We kunnen u helpen om deze hindernis te overwinnen. In zes stappen kunt u uw bureau zo inrichten dat het op de lange termijn netjes blijft.

Wat is de beste manier om elektronische apparatuur op het bureau te reinigen?

Waar verzamelen de meeste bacteriën en virussen zich op kantoor? Na het koffiekopje van gisteren is de telefoon de grootste bron van ziektekiemen. Hoe u dit en andere kantoorbenodigdheden goed kunt schoonmaken, zullen we u hier vertellen.

We hopen dat de tips in dit artikel u zullen helpen bij het verkrijgen van een prettige en schone werkplek. Wij adviseren u graag over geschikte kantoorapparatuur, reinigingsmiddelen en sanitairbenodigdheden.

Organisatie van het bureau gemakkelijk gemaakt mg$

Nog andere vragen?

Bel ons gratis of stuur ons een e-mail.