+32 800 12 899 
Particulieren Zakelijke klanten

Merkkeuze

Resultaten verfijnen
(meerdere filters mogelijk)

Prijs Excl. BTW

Prijs Excl. BTW beperken

-
Merk
Artikel
Serie
Hoogte
Diepte
Breedte
 

Kantoorstellingen

Ontdek onze kantoorstellingen en kantoorrekken. Zorg ervoor dat al uw dossiers op onze kantoorstellingen kunnen liggen zonder dat er iets verloren gaat. Deze kantoorstellingen zijn vervaardigd met een uitstekende kwaliteit en gaan jarenlang mee. Deze kantoorrekken worden door heel veel bedrijven gebruikt.
Er zijn 77 artikelen gevonden
| | |
Er zijn 77 artikelen gevonden

Kantoorstellingen en bijzetstellingen: sneller vinden betekent optimaal werken!



Het zijn de kleine details die van een verstandig ingericht kantoor een optimaal ingericht kantoor maken. In dit geval betreft het detail: deuren. Omdat ze bij kantoorstellingen en bijzetstellingen ontbreken, zien uw werknemers meteen wat ze voor hun werk nodig hebben. We zullen u vertellen wanneer open kantoorstellingen beter zijn dan de klassieke kast.



Wanneer moet ik voor kantoorstellingen en bijzetstellingen kiezen en wanneer voor een kast?



Bij het kiezen tussen stellingsystemen of kasten gaat het in principe vrijwel altijd om dezelfde vragen, ongeacht of u op zoek bent naar kantoormeubelen of dat u een werkplaats of een magazijn moet inrichten:



  • Wat wil ik erin opslaan?

  • Wie heeft toegang tot de inhoud nodig en hoe vaak?

  • Hoeveel ruimte is er beschikbaar?


Op kantoor liggen vaak gebruikte bestanden en documenten in een kantoorstelling, zolang deze vrij toegankelijk is en het geen privacy- of veiligheidsproblemen oplevert. Als dit wel het geval is, zijn (afsluitbare) kasten de betere keuze.



Aan de andere kant heeft een bijzetstelling altijd het voordeel dat u bij de maatvoering geen rekening hoeft te houden met de draaicirkel van deuren. Dit loont, vooral voor kleinere kantoorindelingen die ook moeten voldoen aan ergonomische richtlijnen voor de gezondheid van werknemers.



Een belangrijk kenmerk van een aantrekkelijke en concentratiebevorderende werkomgeving is ook de visuele rust van de omgeving met een vleugje kleur.



Dit is wat kantoorstellingen en bijzetstellingen bereiken als u ze plaatst in op kleur gesorteerde dossierordners, die wellicht samen met een of het ander decoratief object voor een aanblik zorgen, waardoor werknemers een gevoel van orde en overzicht krijgen.



Aan de andere kant betekent dit echter ook dat bijzonder kleinschalige en optisch onrustige elementen, zoals het typische kantoormateriaal, in kasten beter opgeborgen zijn, of in decoratieve dozen in de stelling staan.



Bij KAISER+KRAFT is uw kantoor in de beste handen



Van meubelseries tot kantoorinrichting en kantoorbenodigdheden: Bij KAISER+KRAFT vindt u alles wat u nodig heeft voor een optimale kantoorinrichting.



En ons serviceaanbod maakt het u nog eenvoudiger om het project kantoorinrichting snel rond te krijgen. Zo kunt u bijvoorbeeld onze montageservice inhuren om de stellingen op te bouwen, te bevestigen en te plaatsen. Bovendien nemen onze servicepartners de verpakking meteen mee. Heeft u vragen over de montageservice of onze producten? Neem dan contact met ons op.

MOBIEL GEOPTIMALISEERDE WEERGAVE GEWENST?

De KAISER+KRAFT webshop is nu ook beschikbaar in een nieuwe mobiele versie die voor u voortdurend verder wordt ontwikkeld.
De mobiele weergave proberen
Producten vergelijken